چگونه می توان رایانه بعدی خود را با ارزان انتخاب کرد قسمت دوم
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

چگونه می توان رایانه بعدی خود را با ارزان انتخاب کرد قسمت دوم

وای!
وای! از 24 ساعت گذشته تنها پیشنهاد معامله ای را ارائه می داد ، اما فروشگاه آنلاین (که هم اکنون متعلق به آمازون است) از آن زمان به بعد بسیار گسترش یافته است. معامله اصلی در بخش رایانه ها هنوز در قسمت بالای صفحه نشان داده شده است ، اما اگر در حدود نیم به پایین بروید ، می توانید براساس طبقه بندی از جمله دسک تاپ ، لپ تاپ ، تبلت ، لوازم جانبی و قطعات رایانه خرید کنید.

در زیر آن ، "رویدادهای" رایانه ای را پیدا خواهید کرد که در آن مجموعه مربوط به محصولات برای مدت زمانی مشخص تخفیف ویژه ای داشته باشد. برای همه چیز رویدادهایی وجود دارد از دسک تاپ های بازی گرفته تا همه در Chromebooks. برای کسب بهترین معاملات ، با توجه به شرایط هر محصول ، اغلب به عقب برگردید. برخی از موارد جدید است ، برخی دیگر مرمت شده اما مانند جدید هستند و برخی نیز دارای خراش و دندان هستند و براساس آن قیمت هایی دارند.

این جایی است که من رومیزی مرمت شده خود را با مبلغ 500 دلار دریافت کردم ، زمانی که مدل معادل جدید تقریباً دو برابر بیشتر فروخته شد ، و آخرین نسخه حتی بیشتر از آن بود. به خصوص اگر شما مایل به تنظیم پردازنده نسل گذشته هستید ، این یک روش عالی برای پیشبرد شماست. این همان کاری است که من کردم

Geeks.com
فروشگاه آنلاین "جایگزین" دیگری است که همواره در ارائه بهترین معاملات به خود افتخار می کند. در واقع ، شعار Geeks.com این است که "چرا جدید بخرید - اکنون بزرگ صرفه جویی کنید!" علاوه بر تجهیزات صوتی و تصویری ، محصولات خانگی هوشمند و دیگر دسته بندی ها ، قرعه کشی اصلی در اینجا در بخش رایانه در Geeks.com خواهد بود.

صفحه اول معمولاً فقط تعداد معدودی محصول را در خود جای می دهد. اگر هیچکدام از این موارد خیال شما را لمس نکرد ، کمی حرکت کرده و به صفحه پایین بروید تا به صفحات بعدی بروید و کامپیوترهای بیشتری را برای انتخاب از جمله دسک تاپ و لپ تاپ پیدا خواهید کرد. من اینجا معاملات خوبی را در MacBook Pros و iMac مشاهده کرده ام. توضیحات را با دقت بخوانید تا جزئیات دقیق ترین آن را مطالعه کنید. بعضی اوقات ، ممکن است محصولات "فقط مورد" پیدا کنید که کامل کامپیوتر نیستند. از طریق منو در سمت چپ بین جدید و مرمت شده نیز تغییر دهید.





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: